Reklamasjon, retur & bytte2017-09-21T23:02:59+00:00

Retur & Bytte
Retur og bytterett i henhold til angrefristloven. Ved kjøp i nettbutikk har du 14 dagers full returrett av ubrukte varer i originalemballasje. Varene må være ubrukte og i samme stand som de ble mottatt med full produktemballasje. Av hygieniske årsaker kan vi dessverre ikke akseptere retur av pleieprodukter som ikke er forseglet.
Det er dessverre ingen angrerett på spiselige produkter da angreretten ikke gjelder for for varer som kan forringes raskt slik som matvarer/tilskudd.

Når vi har fått tilbake varen(e) i skadefri tilstand, betaler vi tilbake ditt ordrebeløp innen kort tid, maksimalt 30 dager. Returporto betales av kjøper, og du står også for transportkostnaden.

Ikke send pakker i retur med postoppkrav. De vil IKKE bli hentet. Send tilbake pakker med vanlig post/pakke og si ifra på forhånd via mail hvis du vil bytte til en annen vare.
RETURADRESSE: TwoBarks AS, Trondheimsvegen 252, 2040 Kløfta

Bytte størrelse
Ønsker du å bytte størrelse, betaler du retur til oss. Vi sender ut nytt plagg til deg.

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du si ifra i løpet av et par dager etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding om hva feilen er. Sende gjerne med bildet i mailen av feilen på varen. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Opplysninger gitt i nettbutikken
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Farger på produkter kan avvike noe fra bilde, dette på grunn av ulik gjengivelse av farger på ulike dataskjermer.